Nuttige adviezen over duurzame producten
Dankzij het exclusieve partnership van Puilaetco Dewaay met Triodos Bank stapte de stichting Chimay-Wartoise in 2008 in duurzaam portefeuillebeheer. Acht jaar later maakt de stichting een uiterst gunstige balans op van dat beheer.
Met zijn slogan ‘Fruits, plants & no bullshit’ en zijn originele logo zal het nieuwe Belgische artisanale drankje dat garant staat voor 100% plezier, ongetwijfeld over de tong gaan.
Het concept is volledig nieuw: Simone a soif! is een ‘hydrolade’. De term verwijst naar een drank op basis van stoom uit planten – hydrolaten – die ontstaat uit versgeperst fruit en groenten met water. Er komen geen toegevoegde suikers, zoetstoffen, additieven, bewaarmiddelen of kleurstoffen aan te pas. Het is met andere woorden een puur, eerlijk drankje zonder compromissen dat op punt gesteld werd door een team van drie gedreven Brusselaars. Samen wilden ze een merk in het leven roepen dat vreugde, avontuur en creativiteit zou uitademen.